Al-Mubarak..??lagi s'mggu..???

alop...
da lme aku x update blog ni. hmm,sedar x sedar aku da msok sem2 da kat KPTM.hohooho.
da lbih sebulan da aku start sem2. mggu dpan da nak pose,aduih..da ready k aku ni nk masok bulan y mulia lgi noh dgan rahmat ni..??
Memandangkan aku dok kat ipowh skrg, so xdela aku nk b'buke pose dgan fmily,sanak saudara, mmber2 n tuttut..hehehhe.. n y jdik p'soalan bgi aku..
leh k aku pose pnoh tahun ni..??lagi..??? ade k tnage aku nk diguna pkai..??da la aku ni kurus.. lbih kurang cam papan la..
hmm..pape pon 'soalan y t'lintas,kte cube carik jwapannye dri dlam dri kte s'dri n jgn ragu2 ble nk wat sesuatu uh..

n then,beforeaku nak tutup bicare..
SELAMAT MENJALANI IBADAH PUASA AL-MUBARAK..
JGAN LA NAK CURIK PUASE LAK..N JGN LA SUKE2 WAT HUKUM S'DIRI..

k..Assalamualaikum sume..!!

Share Like

Suka entri ini.?
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...