Ambang 2011 dan "si Dia"

Assalamualaikum.. hari ini hari terakhir bagi tahun 2010, tahun yang bakal kita tggalkan dan semestinya satu hari yang memberi makna kpada individu yang telah berjaya mencapai azamnya pada tahun ini dan pastinya berasa senang hati untuk membuat azam yang baru bagi tahun yang seterusnya.. tahniah kat korang yang dah dapat capai azam yang lama dan bagi yang belum dapat capai azam or impian pada tahun ni, harap akan tercapai pada tahun hadapan..

cerita pasal tahun baru ni, ada cerita aku nak kongsikan. malam sebelum malam Tahun Baru 2011, saat mata ni dah terlelap meninggalkan dunia ini buat seketika aku termimpikan "si Dia".
Siapa "si Dia" ni? -aku rasa xperlu untuk aku kenalkan "si Dia" kat sini.
Apa yang ada dgan "si Dia" ni? -"si Dia" pernah jdi ratu kat hati ini.. :)

mimpi tu walaupun biasa2 je but tetiba buatkan aku rasa bahagia. walaupun "si Dia" pernah menguasai hati aku buat masa yang singkat, tapi aku tetap aku kenang "si Dia". ucapan aku untuk "si Dia" tahniah dapat capai azamnya pada tahun ni disamping hidup dalam kegembiraan sepanjang hidup dan sentiasalah berfikiran positif, jangan selalu biarkan diri diigau dgn kisah lama. bukak la pintu hati :)

aku harap "si Dia" dan korg akan lebih progresif bekerja pada tahun hadapan dan dpat capai azam yang masih belum tercapai. Selamat Menyambut Tahun 2011..!!!


Share Like

Suka entri ini.?
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...